استقرار نرم افزار به چه معناست و چه كارهايي در اين واحد انجام مي شود؟

۵ بازديد

استقرار يعني تحليل سيستم ها از طريق خوب گوش دادن به مشتري، شناسايي و تحليل نياز هاي او و در نهايت ارائه راهكار هايي براي برطرف شدن آن ها. در اين مرحله ما با توجه به شناخت كاملي كه نسبت به نرم افزار CRM پيام گستر داريم و با شناخت سازمان مذكور، براي همگام سازي آن ها با هم، بر اساس راهكاري كه مشتري از ميان راهكارهاي ارائه شده انتخاب مي كند استقراري را اجرا مي كنيم. لازم به ذكر است ما همواره چندين راهكار را با ذكر تمامي نقاط ضعف و قوت آن به مشتري ارائه مي دهيم. بخش استقرار شامل 12 نفر است كه كار نصب، آموزش و استقرار را انجام مي دهند. در اولين مرحله پس از خريد نرم افزار ما يك جلسه تحليل برگزار مي كنيم و كارشناس استقرار به بررسي سازمان مي پردازد تا نياز ها را بشناسد و كاري كه بايد انجام گيرد شناسايي كند. مرحله بعد نصب نرم افزار CRM است و سپس آموزش آن. اگر ماژول مديريت چرخه هاي كاري نيز خريداري شده باشد 2 جلسه به آموزش اضافه مي شود تا تحليل و استقرار صورت گيرد.

ما در بخش پشتيباني و استقرار كاملا كنار مشتري و امين او هستيم. هدف ما خدمت رساني به مشتري در بالاترين سطح است. به همين خاطر كاملا صادقانه هر آنچه را كه در سازمان به وجود مي آيد با مشتري در ميان مي گذاريم. به عنوان مثال گاهي اتفاق مي افتد كه مشتري نياز خود را مي شناسد ولي اين نياز را در حال حاضر مي بيند در حاليكه ما به واسطه تخصص تحليلگري، توانايي آن را داريم تا پيش بيني كنيم چه چيزهايي در ادامه اتفاق خواهد افتاد و تمام واقعيت ها را با مشتري در ميان مي گذاريم و حتي اگر مشتري اين نياز را در حال حاضر نبيند بستر هاي استقرار نرم افزار CRM را به گونه اي فراهم مي كنيم كه در آينده امكان اضافه شدن به آن وجود داشته باشد. به همين خاطر گاهي بعضي از سازمان ها پس از استفاده از جلسات رايگان خود، قرارداد استقرار مي بندند و با پرداخت هزينه جداگانه از ما مي خواهند تا سيستم آن ها را به صورت كامل ببينيم و تحليل كنيم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.