ماژول مديريت وظايف، پيگيري و يادآوري ها در نرم افزار CRM پيام گستر

۵ بازديد

ماژول مديريت وظايف، پيگيري و يادآوري ها در نرم افزار CRM مجموعه كامل و قدرتمندي از ابزار ها و قابليت هاي مختلف جهت مديريت، پيگيري و تكميل وظايف درون سازماني را ارائه نموده است.

معمولا در تمام شركت ها و سازمان هاي كوچك و بزرگ مجموعه اي از وظايف و كارها وجود دارد كه روزانه بين كارمندان، از مديريت گرفته تا سطوح ديگر سازمان، جابجا مي شوند. اين كار ها داراي دو حالت كلي هستند. گروه اول  فعاليت هاي ثابتي مي باشند كه به صورت مستمر روزانه تعدادي از آن ها به طور مشابه بين واحد هاي مختلف جا به جا مي شوند. گروه دوم فعاليت ها، براي يك بار و در لحظه رخ مي دهند و لازم است كه به واحد يا فرد مربوطه ارجاع داده شوند. شايد شما هم يكي از افرادي باشيد كه روزانه در سازمان خود با حجم بالايي از كار رو به رو مي باشد و زمان زيادي را صرف مي كنيد تا اين وظايف و كارها را به بقيه كارمندان محول كنيد. بسياري از اوقات هم ممكن است برخي كارها و وظايف بين كاغذ بازي ها و در ميان انبوه وظايف ديگر گم مي شوند و پيگيري آن ها غير ممكن يا حداقل بسيار سخت مي شود!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.