نيازهاي مشتريان خود را پيش بيني كنيد!

۲ بازديد

نيازهاي مشتريان خود را پيش بيني كنيد

 

به كمك قابليت هاي تصوير سازي از داده ها و داشبوردهاي مديريتي، روندها را بررسي و تحليل نماييد، فرصت ها را پيش بيني كنيد و بينش درستي از مشتريان خود شكل دهيد. مي توانيد با سنجش رضايت مشتريانتان بر اساس معيارهاي ارزيابي خدمات پس از فروش، فرصت هاي جديدي در توسعه كسب و كار خود شناسايي كنيد.
نرم افزار CRM پيام گستر با بهره گيري هوشمندانه از نمودار ها و آمارهاي اطلاعاتي مي تواند به پيش بيني خروجي براي سناريوهاي هدف گذاري شده كمك نمايد و راهنماي مناسبي براي طرح هاي پيش رو در سازمان باشد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.