دوشنبه ۲۴ آبان ۹۵ | ۱۲:۱۸ ۲ بازديد
به كمك قابليت هاي تصوير سازي از داده ها و داشبوردهاي مديريتي، روندها را بررسي و تحليل نماييد، فرصت ها را پيش بيني كنيد و بينش درستي از مشتريان خود شكل دهيد. مي توانيد با سنجش رضايت مشتريانتان بر اساس معيارهاي ارزيابي خدمات پس از فروش، فرصت هاي جديدي در توسعه كسب و كار خود شناسايي كنيد.
نرم افزار CRM پيام گستر با بهره گيري هوشمندانه از نمودار ها و آمارهاي اطلاعاتي مي تواند به پيش بيني خروجي براي سناريوهاي هدف گذاري شده كمك نمايد و راهنماي مناسبي براي طرح هاي پيش رو در سازمان باشد.